Sipariş İptali
Mağazamıza verilen siparişi aşağıdaki koşullarda iptal ettirebilirsiniz.

Sipariş İptali Süreci: Siparişler mağazamızda işlem görmeye başladığı andan itibaren 4 aşamadan geçer. "Sipariş oluşturuldu", "İşleme Alındı", "Onaylandı" ve "Kargoya Verildi". Kredi kartınız onaylanmadan siparişinizi iptal ettirebilirsiniz. Kredi kartı banka tarafından onaylanmış siparişler iptal edilemez. Bu durumda iade prosedürünü izlemelisiniz.

Ödeme İptali Süreci: İade Koşullarının tüm şartlarına uyarak iade işleminizi gerçekleştiriniz. İşlem sonunda ürün için ödenen ücretler müşteriye hiç bir kesinti yapılmadan aynı ödeme kanalı ile iade edilir.

İade Koşulları ve Değiştirme İşlemleri
I. Vazgeçme: Almış olduğunuz ürünü ambalajı açılmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden satış faturası tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Orijinal kutusu bozulmuş, tekrar satışa sunulma özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünler eğer var ise standart aksesuarı ile birlikte eksiksiz ve hasarsız iade edilmelidir. İade ürünlerinizi, ürünü iade etmeden önce "Müşteri Hizmetleri" sayfasından iletişim formunu doldurup, iade seçeneğini seçtikten sonra satın almış olduğunuz ürün/ürünler ile ilgili sipariş numarasını seçip iade nedenini belirterek bize göndermeniz gerekmektedir.

Müşteri Hizmetleri yetkilimiz sizinle iletişime geçerek sizi iade konusunda yönlendirecektir.

• İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tüketici tarafından karşılanacaktır.

II. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler: Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için ürünü size teslim eden kargo yetkilisinin yanında paketi açarak faturası ile karşılaştırıp, bir hata, eksiklik veya tahribat olup olmadığını kontrol ediniz.

Almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturup, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz aldığınız kabul edilip iade işlemi gerçekleştirilmez.

Fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilmiş olan ürünlerin iadeleri firmamız tarafından kabul edilmemektedir. Bu belgelerin tarafımıza ulaşmasını takip eden 7 gün içerisinde ürün bedelinin müşterinin kredi kartına iade edilmesi için firmamız girişimde bulunur.

(Not: Ürün iadesinde banka tarafından kaynaklanan aksaklıklardan Evitare sorumlu değildir.)

• Talep ederseniz taşıma sırasında hasar görmüş olan ürününüzün yerine aynı veya eş değerde başka bir ürün alabilirsiniz.

III. Kusurlu Ürünler: Teslimat sırasında fark edilemeyip, uygulanma sırasında meydana kusurlu çıkan ürünleri, "Müştreri Hizmetleri" sayfasındaki iletişim formunu doldurup, kusurlu ürün seçeneğini seçtikten sonra satın almış olduğunuz ürün/ürünler ile ilgili sipariş numarasını seçip, ürünün kusurunu/larını belirterek, müşteri hizmetlerine gönderiniz.

Müşteri hizmetleri, gerekçenizi uygun görürse faturanızla birlikte almış olduğunuz ürünü test etmek için üretici firmaya yollar. Yapılan inceleme sonunda firmadan gelen raporda test edilen üründe bozukluk görülmez ise tüketiciden alerji durumunu açıklayan doktor raporu istenir. Alınan doktor raporunun müşteri hizmetlerine ulaştırılması halinde tüketicinin talebine göre aynı ücrette başka bir ürün veya ödeme iptali işlemi gerçekleştirilir.

• Kusurlu ürünlerde iade edilen ürünün taşıma masrafları tarafımızdan karşılanacaktır.


© 2013 Evitare®. Tüm Hakkı Saklıdır.